logo-bsk.jpg

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Zriaďovateľom DSS a ZpS Kaštieľ Stupava je Bratislavský samosprávny kraj.

                                    Zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 95/2013 Z.z., a zákona

           č. 28/2013 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a

                                     doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.                                                            

  1. 1.Identifikácia verejného obstarávateľa

Verejný obstarávateľ podľa § 6 písm.ods.1 písm. b) zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní

           Názov organizácie : Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ          

           Sídlo organizácie :   Hlavná 13, 900 31 Stupava

           IČO :                       364 193        

       2. Predmet zákazky:

           Názov predmetu zákazky: ,,Výber dodávateľa na maliarske a natieračské práce“  

           Predmetom obstarávania je maľovanie interiérových priestorov v DSS a ZpS Kaštieľ Stupave

     3. Číselný kód Spoločného slovníka obstarávania (CPV/SSO):

           454421100-8 Maliarske a natieračské práce

       4. Predpokladaná hodnota zákazky:

           7.500,- € bez DPH

       5. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky:

           Predmetom zákazky je oprava omietok s vymaľovaním

           Odstránenie starej maľby škrabaním                                   265 m2

           Prestierkovanie                                                                   237 m2

           Oprava omietok                                                                    51 m2

           Izolácia fľakov                                                                       51 m2

           Oprava prasklín bandážou                                                   315 bm

            Montáž akrylátu okolo okien a dvier                                   374 bm

           Náter sokla v izbách a na chodbách                                     935 m2

           Maľba stien 2x farebne podľa zadania                             1415 m2

           Doplnenie podlahového sokla PVC                                     153 bm

           Očistenie a podlepenie starého soklíka                                 60 bm            

           Oprava pôvodného keram. sokla na chodbe                            3 m2

           Zakrytie podláh, a oblepenie okien

     6. Jazyk ponuky

             Ponuku je potrebné vypracovať v slovenskom jazyku

       7. Podmienky účasti    

             Na splnenie podmienok účasti musí uchádzač predložiť:

  1. a)Doklad o oprávnenosti podnikať, ktorým preukáže ,že je oprávnený poskytovať

predmet zákazky – výpis z obchodného alebo živnostenského registra uchádzača.

Uchádzač predloží originál, alebo overenú kópiu dokladu.

  1. b)Čestné vyhlásenie uchádzača o tom , že nemá pozastavenú činnosť , že nie je dĺžnikom

v sociálnej poisťovni , zdravotnej poisťovni , že nemá daňové nedoplatky a súčasne o

tom , že nenastali žiadne skutočnosti , ktoré by bránili dodaniu predmetu zákazky a súhlasí s

uvedenými podmienkami zákazky.

         8. Obsah ponuky

             Cenovú ponuku na celý predmet zákazky vypracovaná na základe podrobného opisu predmetu

             zákazky uvedeného v bode 5 . V cenovej ponuke je potrebné uviesť celkovú cenu zákazky bez DPH,

             hodnotu DPH aj celkovú cenu zákazky vrátane DPH. Osobitne treba uviesť ceny aj pre jednotlivé

             položky v členení   podľa zoznamu v bode 5. Ceny sa uvádzajú v EUR. Ak uchádzač nie je

             platiteľom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom v EUR . Na skutočnosť, že nie je

             platiteľom DPH upozorní.       

       9. Obchodné podmienky dodania:

           Termín realizácie prác do 14 dní od zaslania objednávky.

          Verejný obstarávateľ požaduje , aby zhotoviteľ poskytol záruku na materiály a na

           vykonané práce min. 2 roky.

       10. Kritéria na vyhodnotenie ponúk          

             Najnižšia cena v EUR vrátane DPH

       11. Termín predloženia cenovej ponuky / prieskumu trhu / 28.4.2014

             Elektronicky na adresu : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

             Poštou na adresu : Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ

                                          Hlavná 13

                              900 31 Stupava

             Osobne u p. Soráda

             zodpovedný zamestnanec : Sorád Vladimír

                                                          vedúci prevádzkovo-technického úseku

              Tel. kontakt : 0911 410 495

              V Stupave dňa : 16.4.2014