logo-bsk.jpg

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Zriaďovateľom DSS a ZpS Kaštieľ Stupava je Bratislavský samosprávny kraj.

 

                                                 Výzva

 na predloženie cenovej ponuky v zákazke s nízkou hodnotou v zmysle § 117 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov  (ďalej len „zákon o VO“)

 1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ

Sídlo: Hlavná 13, 900 31 Stupava, Slovenská republika

IČO: 00364193

DIČ: 2020643801

Telefón: 0911 410493

Kontaktná osoba: Zuzana Hájková

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

2. Názov predmetu zákazky:

Nákup a dodávka trvanlivých potravín. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe

3. Druh zákazky:

Tovar, služba

4. CPV: 15000000-8 Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty

60000000-8 dopravné služby (bez prepravy odpadu)

5. Miesto dodania predmetu zákazky:

Hlavná 13, 900 31 Stupava

6. Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je dodanie tovaru, ktorým sú potraviny tak ako je uvedené v časti 2 – názov predmetu zákazky.Tovar musí byť dodaný v  kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym  a hygienickým normám v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru, ktorá musí byť v súlade so zákonom NR SR č.  152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a s ostatnými platnými právnymi  predpismi. Ak sú výrobky balené, sú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiaducimi vonkajšími vplyvmi. Dodávaný tovar ktorý bude balený v obale, musí byť označenýv štátnom jazyku s min. údajmi (názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum  spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku) v súlade s Potravinovým kódexom SR. Tovar musí byť dodaný v bezchybnom stave, tovar bude mať bezchybnú kvalitu po celú dobu až do  minimálnej trvanlivosti a dátumu spotreby platnej pre jednotlivé druhy výrobkov. Obaly, označenie a preprava musia byť v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v platnom znení, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov, noriem a Potravinového kódexu SR (zodpovedajúcemu potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/006-100 PK SR), bez viditeľných známok mechanického poškodenia alebo kontaminácie. Základné potraviny, mrazené a mliečne výrobky musia byť dodané čerstvé, nepoškodené, bez akýchkoľvek cudzích látok, bez cudzieho pachu alebo chuti, bez škodcov a bez poškodenia škodcami. Doprava do miesta plnenia musí byť vykonaná prepravnými prostriedkami, ktoré musia byť izotermické, strojovo mrazené a hygienicky spôsobilé na prepravu surovín a potravín v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi Slovenskej republiky, v kvalite podľa technických podmienok prevozu potravín v súlade s Potravinovým kódexom SR. Požaduje sa vyloženie tovaru na mieste plnenia. Požaduje sa uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacích listoch alebo priamo na výrobkoch (tovare) tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania. Podrobný opis predmetu zákazky s uvedeným jednotlivých druhov a množstiev tvorí prílohu tejto výzvy a bude uchádzačom zaslaný na požiadanie.

7. Predpokladaná hodnota zákazky: 

17 616,68 Eur bez DPH

8. Predkladanie ponuky:

Uchádzač doručí ponuku na e-mailovú adresu kontaktnej osoby 

Spôsob doručenia: elektronicky prostredníctvom e-mailu.   

Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty pri výbere uchádzača sa predkladajú v štátnom jazyku (t. j. v   slovenskom jazyku). Doklady, ktoré tvoria súčasť obsahu ponuky uchádzačov vo verejno obstarávaní so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musia byť predložené v pôvodnom jazyku, a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka (neplatí pre uchádzačov, ktorí majú sídlo v Českej republike. V takomto prípade doklady môžu byť predložené v pôvodnom, tzn. v českom jazyku).

9. Lehota predkladania ponúk:

Do: 19.8.2020 do 13,00 hod.

Ponuky doručovať na e-mailovú adresu: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk nebudú akceptované.

10. Podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať všetky nasledovné podmienky týkajúce sa osobného postavenia. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO:

- predložením čestného vyhlásenia podpísaného oprávnenou osobou uchádzača, že uchádzač spĺňa podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO., alebo predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o VO, resp. podľa ods. 4 a/alebo ods. 5 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o VO, alebo zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 zákona o VO.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní,  sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za  každého člena skupiny osobitne.

Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen  kupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti.

Verejný obstarávate upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO  nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom,  ktorý  nespĺňa  podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa  § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona.

- Uchádzač je partner verejného sektora

11. Kritéria na vyhodnotenie ponúk:

Kritérium na vyhodnotenie ponúk je: najnižšia celková cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky. Ak uchádzač nie je platcom DPH, na túto skutočnosť upozorní. Verejný obstarávateľ bude ponúknutú cenu považovať za konečnú. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak počas plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, je ním predložená celková cena konečná a nemenná  a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH.  Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky zákazky. Verejný obstarávateľ zašle oznámenie o výsledku uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk.Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky zákazky. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením zákazky, zmenou podmienok alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa.

12. Otváranie a preskúmanie ponúk:

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti po vyhodnotení  kritérií na vyhodnotenie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti len u uchádzača,ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak  uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, a tieto nedostatky nebolo možné odstrániť vysvetlením, resp. doplnením ponuky na základe výzvy verejného obstarávateľa, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje všetky požadované náležitosti, neobsahuje žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami uvedenými vo Výzve a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia ponúk, prípadne potreby ich doplnenia zo strany verejného obstarávateľa, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie svojej ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.

13. Podmienky financovania:

Platba bude realizovaná až po dodaní tovaru formou bezhotovostného platobného styku. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.

14. Lehota plnenia: 1.9.2020 – 31.12.2020

15. Miesto plnenia: DSS a ZpS Kaštieľ, Hlavná 13, 900 31 Stupava

Predpokladané dodávky podľa potrieb odberateľa, v čase od 7,00 – 13,00 hod. Tovar bude  dodávaný na základe objednávok, ktoré budú dodávateľovi doručené najneskôr 24.00 hod predtermínom plnenia. Objednávka môže byť upravená najneskôr do 16,00 hod v deň predchádzajúci dňu plnenia. Ku každej dodávke bude riadne vystavený dodací list ktorý bude obsahovať množstvá ako aj jednotkové ceny jednotlivých druhov tovaru, alebo faktúra ktorá je zároveň aj dodacím listom.

Splatnosť faktúr do 30 kalendárnych dní.

V Stupave 10.8.2020