logo-bsk.jpg

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Zriaďovateľom DSS a ZpS Kaštieľ Stupava je Bratislavský samosprávny kraj.
5563 - WYT
Vestník č. 71/2013 - 11.04.2013

 

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Formulár: VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
IČO: 00364193
Hlavná 13, 900 31 Stupava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): I. poschodie, č.d. 53
Kontaktná osoba: Hájková Zuzana
Mobil: +421 911410493
Telefón: +421 265934712
Fax: +421 252924191
Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ddstupava.eu.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ddstupava.eu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): sociálne zariadenie
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
Iný (špecifikujte): sociálna starostlivosť
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Mlieko a mliečne výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov, Kaštieľ, Stupava
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
dodávky mlieka a mliečnych výrobkov
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15511000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15500000-3, 15512000-0, 15530000-2, 15540000-5, 15550000-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
37 343,60
II.2.2. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 37 343,6000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ich splnenie preukázať podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO-3/2013MaMV
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.04.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2013 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.05.2013 11:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.04.2013