Zákazka podľa § 9 ods. 9 zákona č. 95/2013 Z.z., a zákona
č. 28/2013 Z.z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
- 1.Identifikácia verejného obstarávateľa
Verejný obstarávateľ podľa § 6 písm.ods.1 písm. b) zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní
Názov organizácie : Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Sídlo organizácie : Hlavná 13, 900 31 Stupava
IČO : 364 193
2. Predmet zákazky:
Názov predmetu zákazky: ,,Výber dodávateľa na maliarske a natieračské práce“
Predmetom obstarávania je maľovanie interiérových priestorov v DSS a ZpS Kaštieľ Stupave
3. Číselný kód Spoločného slovníka obstarávania (CPV/SSO):
454421100-8 Maliarske a natieračské práce
4. Predpokladaná hodnota zákazky:
7.500,- € bez DPH
5. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky:
Predmetom zákazky je oprava omietok s vymaľovaním
Odstránenie starej maľby škrabaním 265 m2
Prestierkovanie 237 m2
Oprava omietok 51 m2
Izolácia fľakov 51 m2
Oprava prasklín bandážou 315 bm
Montáž akrylátu okolo okien a dvier 374 bm
Náter sokla v izbách a na chodbách 935 m2
Maľba stien 2x farebne podľa zadania 1415 m2
Doplnenie podlahového sokla PVC 153 bm
Očistenie a podlepenie starého soklíka 60 bm
Oprava pôvodného keram. sokla na chodbe 3 m2
Zakrytie podláh, a oblepenie okien
6. Jazyk ponuky
Ponuku je potrebné vypracovať v slovenskom jazyku
7. Podmienky účasti
Na splnenie podmienok účasti musí uchádzač predložiť:
- a)Doklad o oprávnenosti podnikať, ktorým preukáže ,že je oprávnený poskytovať
predmet zákazky – výpis z obchodného alebo živnostenského registra uchádzača.
Uchádzač predloží originál, alebo overenú kópiu dokladu.
- b)Čestné vyhlásenie uchádzača o tom , že nemá pozastavenú činnosť , že nie je dĺžnikom
v sociálnej poisťovni , zdravotnej poisťovni , že nemá daňové nedoplatky a súčasne o
tom , že nenastali žiadne skutočnosti , ktoré by bránili dodaniu predmetu zákazky a súhlasí s
uvedenými podmienkami zákazky.
8. Obsah ponuky
Cenovú ponuku na celý predmet zákazky vypracovaná na základe podrobného opisu predmetu
zákazky uvedeného v bode 5 . V cenovej ponuke je potrebné uviesť celkovú cenu zákazky bez DPH,
hodnotu DPH aj celkovú cenu zákazky vrátane DPH. Osobitne treba uviesť ceny aj pre jednotlivé
položky v členení podľa zoznamu v bode 5. Ceny sa uvádzajú v EUR. Ak uchádzač nie je
platiteľom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom v EUR . Na skutočnosť, že nie je
platiteľom DPH upozorní.
9. Obchodné podmienky dodania:
Termín realizácie prác do 14 dní od zaslania objednávky.
Verejný obstarávateľ požaduje , aby zhotoviteľ poskytol záruku na materiály a na
vykonané práce min. 2 roky.
10. Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena v EUR vrátane DPH
11. Termín predloženia cenovej ponuky / prieskumu trhu / 28.4.2014
Elektronicky na adresu :
Poštou na adresu : Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Hlavná 13
900 31 Stupava
Osobne u p. Soráda
zodpovedný zamestnanec : Sorád Vladimír
vedúci prevádzkovo-technického úseku
Tel. kontakt : 0911 410 495
V Stupave dňa : 16.4.2014