logo-bsk.jpg

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Zriaďovateľom DSS a ZpS Kaštieľ Stupava je Bratislavský samosprávny kraj.

ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ

I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Úradný názov: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ 
IČO: 00364193 
Poštová adresa: Hlavná 13 
PSČ: 90031 
Mesto/obec: Stupava 
Štát: Slovenská republika 
Kontaktné miesto (miesta): I. poschodie č.d.53 
Kontaktná osoba: Hájková Zuzana 
Mobil: +421 911410493 
Telefón: +421 265457656 
Fax: +421 252924191 
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ddstupava.eu.sk 
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ddstupava.eu.sk 
Ďalšie informácie možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na: už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky budú doručené na: už uvedenú adresu a kontaktné miesto.
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
Iný verejný obstarávateľ
sociálne zariadenie
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. c).
sociálna starostlivosť
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky
Mäso
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Tovary.
a) Stavebné práce
b) Tovary
Hlavné miesto dodania tovarov: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ, 900 31 Stupava
c) Služby
NUTS kód:
SK01.
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
dodávky mäsa pre Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ, Stupava
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15110000-2.
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15111100-0, 15113000-3.
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
II.2.2 Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 36324,1000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) .
Hodnota: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: splnenie podmienky účasti uvedené v § 26 odst. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ich splnenie preukázať podľa § 26 ods. 2 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže požadované doklady nahradiť predložením úradne overenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: splnenie podmienky účasti podľa § 28 odst. 1 písm a)
III.1.4. Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena.
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
Nie.
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO-3/2012Ma
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 14. 6. 2012. Čas: 12.00 h.
Úhrada za súťažné podklady: Nie.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: 3. 7. 2012. Čas: 09.00 h.
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 3. 7. 2012. Čas: 11.00 h.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Nie.
VI.2. Ďalšie informácie
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31. 5. 2012