logo-bsk.jpg

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Zriaďovateľom DSS a ZpS Kaštieľ Stupava je Bratislavský samosprávny kraj.

 

V Ý Z V A

 

na predloženie ponuky v prieskume trhu v zmysle § 117 zákona č. 343/2015 Z. z.  o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

(ďalej len „zákon o VO“)

 

   1.   Identifikácia verejného obstarávateľa

 

 Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ

Hlavná 13

900 31 Stupava

 

IČO: 00364193

 

Kontaktná  osoba:

 

Július Kováč

 

tel. číslo:  0911 410 495

 

e-mail: kovac@ddstupava.eu.sk

 

      2.   NÁZOV A Predmet zákazky

 

2.1   Názov zákazky

 

      Maľovanie zariadenia

 

2.2   Predmet zákazky:

 

Predmetom zákazky je maľovanie oddelenia L1, kuchyne, schodísk GP a L1, miestností na prízemí – zoškrabanie starých náterov, vyspravenie prasklín a vymaľovanie stien a stropov.

 

Predmet zákazky nie je rozdelený na časti:

 

Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v Prílohe č. 1 tejto Výzvy.

 

2.3  Identifikácia predmetu obstarávania podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV):

 

45442100 – 8 Maliarske a natieračské práce

 

         45442000 – 7 Nanášanie ochranných vrstiev

         45432210 – 9 Povrchová úprava stien    

         90500000-2  Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

 

  2.4. Predpokladaná hodnota zákazky: 43 328,47 EUR bez DPH             

 

   3.   Podmienky plnenia

 

3.1    Výsledkom postupu verejného obstarávania bude uzatvorenie zmluvného vzťahu – zmluva o dielo s jedným úspešným uchádzačom pre každú časť samostatne. Návrh zmluvy pre jednotlivé časti predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 tejto Výzvy.

 

   3.2 Miesto plnenia: Domov sociálnych služieb a Zariadenie pre seniorov Kaštieľ,

         Hlavná 13, 900 31Stupava

 

    3.3 Lehota plnenia: október 2021

 

    3.4 O ďalšom postupe bude úspešný uchádzač informovaný verejným obstarávateľom  

          v lehote viazanosti ponúk.

 

   Miesto dodania predmetu zákazky:   Hlavná 13, 900 31 Stupava

 

   Obhliadka miesta plnenia:

   Obhliadka miesta je potrebná

 

     4. Podmienky účasti uchádzačov

 

      Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky týkajúce sa osobného postavenia:

      Požaduje sa splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) 

      zákona o VO, a to predložením nasledovných dokladov:

              - o zápise uchádzača do zoznamu hospodárskych subjektov podľa §

                152 zákona o VO

alebo

-       predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a/alebo 5 zákona o VO

      Nakoľko uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. e)             

      zákona o VO z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy 

      v zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie

      administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a

      doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), v prípade, že nie je zapísaný

      v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o VO, predkladá v ponuke len

      čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o VO, ktorým preukazuje 

      splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO a síce, že nemá 

      uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím 

      v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého 

      pobytu.

 

      V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom 

      obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa

      osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

      Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO

      preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má

      zabezpečiť.

 

      V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa

      podmienky účasti podľa § 32 písm. e) a f) zákona o VO, požiada uchádzača

      o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok

      účasti.

 

     Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5

     zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa

     podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO alebo ak u neho existuje

     dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o VO.

 

5. OSOBITNÉ PODMIENKY PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY

 

5.1. Práce vykonávať v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 17:00 hod. počas plnej    

       prevádzky zariadenia. Pri maľovaní oddelenia L1 je možne maľovať denne 2 – 3 izby. 

       Práce v kuchyni je nutné vykonať v termíne od piatku 13,00 hod do soboty 6,00 hod.

     Vo výnimočných situáciách po vzájomnej dohode je možná práca

       počas víkendu.

 

5.2. Rešpektovanie časového rozsahu zákazky, špecifických podmienok, požadovaného

       štandardu a kvality použitých materiálov. V prípade skutočností, ktoré by bránili alebo 

       sťažovali realizáciu diela alebo by mohli mať vplyv na termín vykonania diela

       požadujeme od zhotoviteľa písomnú informáciu o daných skutočnostiach s návrhmi

       riešení.

 

5.3. Zodpovednosť zhotoviteľa v plnom rozsahu za dodržanie právnych predpisov súvisiacich

       s BOZP a ochranou životného prostredia a platných vyhlášok ÚVZ na mieste výkonu

       stavebných prác u zamestnancov a dodávateľov zhotoviteľa.

 

5.4. Zodpovednosť zhotoviteľa za škody a poškodenia vzniknuté na majetku objednávateľa

       v priamej súvislosti so stavebnými prácami zhotoviteľa.

 

5.5. Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu

       prevádzkovaniu alebo realizované dielo je v rozpore s podpísanou zmluvou.

 

6. PREDKLADANIE PONUKY:

 

      Uchádzač doručí ponuku na e-mailovú adresu kontaktnej osoby 

      Spôsob doručenia: elektronicky prostredníctvom e-mailu.

      Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty pri výbere uchádzača sa predkladajú v štátnom 

      jazyku (t. j. v slovenskom jazyku). Doklady, ktoré tvoria súčasť obsahu ponuky

      uchádzačov vo verejnom obstarávaní so sídlom mimo územia Slovenskej republiky,

      musia byť predložené v pôvodnom jazyku, a súčasne musia byť preložené do štátneho

 

      jazyka, t. j. do slovenského jazyka (neplatí pre uchádzačov, ktorí majú sídlo v Českej

      republike. V takomto prípade doklady môžu byť predložené v pôvodnom, tzn. v českom

      jazyku).

      Cenová ponuka  sa predkladá za celý predmet zákazky v EUR bez DPH a v EUR s DPH.  

     

7. LEHOTA NA PREDKLADANIE PONÚK

 

    Do: 20.9.2021 14,00 hod

 

    Ponuky doručovať  na e-mailovú adresu: kovac@ddstupava.eu.sk

    Ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk nebudú akceptované.

 

   8. KRITÉRIUM NA VYHODNOTENIE PONÚK

 

    Kritériom na vyhodnotenie ponúk je: najnižšia celková cena v EUR s DPH za celý  

    predmet zákazky.

 

9. VYHODNOTENIE PONÚK

 

9.1 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a

      splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk.

 

9.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a

      splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení

      kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa

      po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z 

      požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa

      podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky,

      a tieto nedostatky nebolo možné odstrániť vysvetlením, resp. doplnením ponuky na

      základe výzvy verejného obstarávateľa, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a

      bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným

      obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný

      obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v 

      poradí.

 

9.3 Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje všetky požadované náležitosti, neobsahuje

      žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami

      uvedenými vo „Výzve na predloženie ponuky“ a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v

      rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

 

 

9.4 V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia ponúk, prípadne potreby ich

      doplnenia zo strany verejného obstarávateľa, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o

      vysvetlenie, resp. doplnenie svojej ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.  

      Vysvetlením ponuky nemôže dôjsť k jej zmene. Za zmenu ponuky sa nepovažuje

      odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní.

 

9.5 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky.

 

9.6 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky zákazky.

 

9.7 Verejný obstarávateľ zašle oznámenie o výsledku uchádzačom, ktorí predložili ponuky

      v lehote na predkladanie ponúk.

 

9.8 Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky zákazky.

 

9.9 Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu

      vznikli v súvislosti s vyhotovením a predložením ponuky, s účasťou na rokovaní, so

      zrušením zákazky, zmenou podmienok alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného

      obstarávateľa.

 

10. SPôSOB URČENIA CENY A KRITÉRIUM NA VYHODNOTENIE PONÚK    

 

10.1 Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky uchádzačov podľa kritéria: celková cena za

        celý predmet zákazky v EUR s DPH.

 

10.2 Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena na

        predmet zákazky v EUR s DPH bude najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa

        stanoví VZOSTUPNE  podľa ponukovej ceny.

 

10.3 Uchádzačom navrhovaná cena požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke

        uchádzača, bude vyjadrená v eurách (EUR).

 

10.4 V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po

        Uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny

        predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, sú ním

        predložené celkové ceny konečné a nemenné a budú považované za cenu na úrovni s

        DPH.

 

10.5 Ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR

        prepravený z iného členského štátu EÚ, tento uchádzač nebude pri plnení objednávky   

        fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH

        podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou

        osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004

        Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.

 

11. ZRUŠENIE SÚŤAŽE

 

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prieskum trhu zrušiť bez uvedenia dôvodu.   

 

12. DôVERNOSŤ A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

12.1  Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto verejného obstarávania nebude poskytovať

         alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným

         tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.

 

12.2  Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak

         použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.

 

12.3  Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú

         spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov

         a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

 

 

V Stupave dňa: 9.9.2021

 

 

 

 

Prílohy:

 

príloha č. 1 – podrobný opis predmetu zákazky

 

príloha č. 2 - návrh zmluvy