logo-bsk.jpg

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Zriaďovateľom DSS a ZpS Kaštieľ Stupava je Bratislavský samosprávny kraj.

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa:

Názov: Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ

Sídlo: Hlavná 13, 900 31 Stupava, Slovenská republika

IČO: 00364193

DIČ: 2020643801

Telefón: 0911 410493

Kontaktná osoba: Hájková Zuzana

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

2. Názov predmetu zákazky:

Zabezpečenie zberu a zhodnotenia biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu /potravinový

odpad/ a použitého kuchynského oleja.

3. Druh zákazky:

služba

4. CPV: 90500000-2 Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

60000000-8 dopravné služby (bez prepravy odpadu)

5. Miesto dodania predmetu zákazky:

Hlavná 13, 900 31 Stupava

6. Opis predmetu zákazky:

Predmetom zákazky je zber biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu a použitého oleja.

7. Lehota plnenia zmluvy:

Zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov t.j. 4.6.2020 – 3.6.2022

8. Predkladanie ponuky:

Záujemca musí predložiť svoju cenovú ponuku ako jednotkovú cenu za odvoz jednej 50 kg nádoby

s biologicky rozložiteľným kuchynským odpadom bez DPH, v cene bude zahrnuté aj zapožičanie

nádob ako aj všetky ostatné logistické a legislatívne poplatky.

9. Lehota predkladania ponúk:

Do: 25.5.2020 do 13,00 hod

Ponuky doručovať osobne, poštou alebo na e-mailovú adresu: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. v lehote  

na predkladanie ponúk

10. Podmienky účasti:

- identifikačné údaje uchádzača

- doklad – potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy o oprávnení na prepravu a zber

  vedľajších živočíšnych produktov /kópia/

- vývoz odpadu v pravidelných intervaloch, minimálne 2x týždenne /pondelok a štvrtok/

- prípade potreby možnosť mimoriadneho vývozu odpadu – do 24 hod od nahlásenia

- zapožičanie nádob na odpad a ich výmena pri vývoze

- potvrdenie o prevzatí kuchynského odpadu pri každom odbere

11. Kritéria na vyhodnotenie ponúk:

Najnižšia celková cena na predmet zákazky v Eur bez DPH

12. Predpokladaná hodnota zákazky:

/objem finančných prostriedkov, ktoré má verejný obstarávateľ určený na uvedený predmet/ 

Maximálna výška zdrojov: 3.984,- bez DPH                                                                                                                  

13. Podmienky financovania:

Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku. Lehota splatnosti faktúr je

30 dní od predloženia faktúry. Verejné obstarávateľ neposkytuje preddavky.

Dovoľujeme si Vás upozorniť, že z predmetného prieskumu trhu nevyplýva verejnému obstarávateľovi záväzok s Vami uzavrieť zmluvu.

V Stupave dňa 14.5.2020