logo-bsk.jpg

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Zriaďovateľom DSS a ZpS Kaštieľ Stupava je Bratislavský samosprávny kraj.

 

V Ý Z V A

 

na predloženie ponuky v prieskume trhu v zmysle § 117 zákona č. 343/2015 Z. z.  o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov

 

(ďalej len „zákon o VO“)

 

 

     1.   Identifikácia verejného obstarávateľa

 

 Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ

Hlavná 13

900 31 Stupava

 

IČO: 00364193

 

Kontaktná  osoba:

 

Július Kováč

tel. číslo:  0911 410 495

e-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

 

 

          2.   NÁZOV A Predmet zákazky

 

2.1   Názov zákazky

 

Oprava fasády a odstránenie grafitov

Oprava časti oplotenie zariadenia

 

 

2.2   Predmet zákazky:

 

Predmetom zákazky je oprava fasády kaplnky a časti kaštieľa Stupava chemickým odstránením grafitov a vyhotovenie antigrafitového náteru do výšky 3 metrov a oprava južnej časti oplotenia kaštieľa Stupava – obnova murovaných častí oplotenia

 

 

Predmet zákazky je rozdelený na časti:

 

Časť A: Oprava fasády – odstránenie grafitov

 

Časť B: Oprava časti oplotenia zariadenia

 

 

Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuku na jednu časť, na niekoľko častí alebo na všetky časti súčasne.

 

 

Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia je uvedený v Prílohe č. 1 tejto Výzvy.

 

 

2.3  Identifikácia predmetu obstarávania podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV):

 

        45215200-9  Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby.                

        45443000-4 Fasádne práce

         45410000-4 Omietarske práce

 

         90690000-0 Služby na odstránenie grafiti

 

         90500000-2  Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

 

 

  2.4. Predpokladaná hodnota zákazky: 35 656,47 EUR bez DPH

 

Predmet zákazky sa delí na nasledovné časti:

 

Pre časť A –  24 548,76 EUR bez DPH

 

Pre časť B –  11 107,71  EUR bez DPH

 

 

               

 

 

     3.   Podmienky plnenia

 

 

3.1    Výsledkom postupu verejného obstarávania bude uzatvorenie zmluvného vzťahu – zmluva o dielo s jedným úspešným uchádzačom pre každú časť samostatne. Návrh zmluvy pre jednotlivé časti predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 2 tejto Výzvy.

 

   3.2 Miesto plnenia: Domov sociálnych služieb a Zariadenie pre seniorov Kaštieľ,

         Hlavná 13, 900 31Stupava

 

 

3.3  Lehota plnenia: najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa odovzdania staveniska objednávateľom.

 

   3.4 O ďalšom postupe bude úspešný uchádzač informovaný verejným obstarávateľom v lehote viazanosti ponúk.

 

 

   Miesto dodania predmetu zákazky:   Hlavná 13, 900 31 Stupava

 

 

   Obhliadka miesta plnenia:

   Obhliadka miesta je potrebná

 

 

        4. Podmienky účasti uchádzačov

 

      Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky týkajúce sa osobného postavenia:

      Požaduje sa splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) 

       zákona o VO, a to predložením nasledovných dokladov:

              - o zápise uchádzača do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o VO

 

alebo

 

-       predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a/alebo 5 zákona o VO

 

       Nakoľko uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy

       v zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a

       doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), v prípade, že nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona o VO, predkladá v ponuke len

       čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona o VO, ktorým preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO a síce, že nemá 

       uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého 

       pobytu.

 

 

       V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa

       osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

       Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO

       preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má

       zabezpečiť.

 

 

       V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa

       podmienky účasti podľa § 32 písm. e) a f) zákona o VO, požiada uchádzača

       o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok

       účasti.

 

     Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5

     zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa

     podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO alebo ak u neho existuje

     dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o VO.

 

5. OSOBITNÉ PODMIENKY PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY

 

5.1. Stavebné práce  vykonávať v pracovných dňoch v čase od 8 do 17:00 hod. počas plnej   

       prevádzky zariadenia.  Vo výnimočných situáciách po vzájomnej dohode je možná práca

       počas víkendu.

 

5.2. Rešpektovanie časového rozsahu zákazky, špecifických podmienok, požadovaného

       štandardu a kvality použitých materiálov. V prípade skutočností, ktoré by bránili alebo 

       sťažovali realizáciu diela alebo by mohli mať vplyv na termín vykonania diela

       požadujeme od zhotoviteľa písomnú informáciu o daných skutočnostiach s návrhmi

       riešení.

 

5.3. Zodpovednosť zhotoviteľa v plnom rozsahu za dodržanie právnych predpisov súvisiacich

       s BOZP a ochranou životného prostredia a platných vyhlášok ÚVZ na mieste výkonu

       stavebných prác u zamestnancov a dodávateľov zhotoviteľa.

5.4. Zodpovednosť zhotoviteľa za škody a poškodenia vzniknuté na majetku objednávateľa

       v priamej súvislosti so stavebnými prácami zhotoviteľa.

 

5.5. Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu

       prevádzkovaniu alebo realizované dielo je v rozpore s podpísanou zmluvou.

 

6. PREDKLADANIE PONUKY:

      Uchádzač doručí ponuku na e-mailovú adresu kontaktnej osoby 

      Spôsob doručenia: elektronicky prostredníctvom e-mailu.

      Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty pri výbere uchádzača sa predkladajú v štátnom 

      jazyku (t. j. v slovenskom jazyku). Doklady, ktoré tvoria súčasť obsahu ponuky

      uchádzačov vo verejnom obstarávaní so sídlom mimo územia Slovenskej republiky,

      musia byť predložené v pôvodnom jazyku, a súčasne musia byť preložené do štátneho

      jazyka, t. j. do slovenského jazyka (neplatí pre uchádzačov, ktorí majú sídlo v Českej

     republike. V takomto prípade doklady môžu byť predložené v pôvodnom, tzn. v českom

      jazyku).

      Cenová ponuka  sa predkladá samostatne za jednotlivé časti zákazky, kde uchádzač

      predloží cenovú ponuku za celý predmet zákazky príslušnej časti v EUR bez DPH

      a v EUR s DPH, zároveň prikladá aj rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky príslušnej

      časti.

 

7. LEHOTA NA PREDKLADANIE PONÚK

 

    Do: 17.9.2021 14,00 hod

 

    Ponuky doručovať  na e-mailovú adresu: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

    Ponuky predložené po lehote na predkladanie ponúk nebudú akceptované.

     8. KRITÉRIUM NA VYHODNOTENIE PONÚK

 

    Kritérium na vyhodnotenie ponúk pre každú časť je: najnižšia celková cena v EUR

    s DPH za celý  predmet zákazky.

 

9. VYHODNOTENIE PONÚK

 

9.1 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a

      splnenie požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk.

 

9.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a

      splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení

      kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa

      po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z 

      požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa

      podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky,

      a tieto nedostatky nebolo možné odstrániť vysvetlením, resp. doplnením ponuky na

      základe výzvy verejného obstarávateľa, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a

      bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným

      obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný

      obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v 

      poradí.

 

9.3 Platnou ponukou je ponuka, ktorá obsahuje všetky požadované náležitosti, neobsahuje

      žiadne obmedzenia alebo výhrady, ktoré sú v rozpore s požiadavkami a podmienkami

      uvedenými vo „Výzve na predloženie ponuky“ a neobsahuje také skutočnosti, ktoré sú v

      rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

 

9.4 V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia ponúk, prípadne potreby ich

      doplnenia zo strany verejného obstarávateľa, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o

      vysvetlenie, resp. doplnenie svojej ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom.  

      Vysvetlením ponuky nemôže dôjsť k jej zmene. Za zmenu ponuky sa nepovažuje

      odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní.

 

9.5 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky.

9.6 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť podmienky zákazky.

 

9.7 Verejný obstarávateľ zašle oznámenie o výsledku uchádzačom, ktorí predložili ponuky

      v lehote na predkladanie ponúk.

 

9.8 Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky zákazky.

 

9.9 Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu

      vznikli v súvislosti s vyhotovením a predložením ponuky, s účasťou na rokovaní, so

      zrušením zákazky, zmenou podmienok alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného

      obstarávateľa.

 

 

10. SPÔSOB URČENIA CENY A KRITÉRIUM NA VYHODNOTENIE PONÚK      

 

10.1 Verejný obstarávateľ bude hodnotiť ponuky uchádzačov pre každú časť predmetu

        zákazky samostatne podľa kritéria: celková cena za celý predmet zákazky v EUR s

        DPH.

 

10.2 Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena tej časti

        predmetu zákazky v EUR s DPH bude najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa

        stanoví VZOSTUPNE  podľa ponukovej ceny.

 

10.3 Uchádzačom navrhovaná cena pre každú časť predmetu zákazky z

        dodanie/poskytnutie požadovaného predmetu zákazky, uvedená v ponuke uchádzača,

        bude vyjadrená v eurách (EUR).

 

10.4 V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po

        Uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny

        predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, sú ním

        predložené celkové ceny konečné a nemenné a budú považované za cenu na úrovni s

        DPH.

 

10.5 Ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR

        prepravený z iného členského štátu EÚ, tento uchádzač nebude pri plnení objednávky   

        fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH

        podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou

        osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004

        Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.

 

11. ZRUŠENIE SÚŤAŽE

 

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo prieskum trhu zrušiť bez uvedenia dôvodu.      

 

 

12. DÔVERNOSŤ A OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

 

12.1  Verejný obstarávateľ počas priebehu tohto verejného obstarávania nebude poskytovať

         alebo zverejňovať informácie o obsahu ponúk ani uchádzačom, ani žiadnym iným

         tretím osobám až do vyhodnotenia ponúk.

 

12.2  Informácie, ktoré uchádzač v ponuke označí za dôverné, nebudú zverejnené alebo inak

         použité bez predchádzajúceho súhlasu uchádzača.

 

12.3  Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú

         spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov

         a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

 

V Stupave dňa: 2.9.2021

 

Prílohy:

 

príloha č. 1 – podrobný opis predmetu zákazky

príloha č. 2 - návrh zmluvy